TAMO DIENYNAS  0667 19366
Kodas Juridinių asmenų registre: 190532139

6b, 7b ir 7d klasės mokinių pamokos

Nors mes, 6b, 7b ir 7d klasės mokiniai, susitikome trečią valandą ryto, dauguma kelionei – pamokoms kitose erdvėse – buvome nusiteikę.

Įlipome į autobusą “vyšniuką” ir netrukus pajudėjome iš vietos. Pirmas kelias valandas autobuse dauguma snaudė, bet ilgai miegoti neteko, nes 8 val. 05 min. prasidėjo pirma pamoka: gavome kai kurių dėstomų dalykų užduotis, kurias reikėjo atlikti visos kelionės metu.

Pirmoji stotelė – Lenkijos Ščecino miestas, kuris pasitiko mus gražiais vaizdais ir vasarišku 27 laipsnių oru, o kitą rytą papusryčiavę pajudėjome Rostoko (Vokietijos miestas) link.

Pasiekę Rostoką, pirmiausia atvykome į zoologijos sodą. Čia vyko fizikos, matematikos, gamtos, geografijos ir anglų bei vokiečių kalbos pamokos. Vaikščiodami po sodą, turėjome atlikti įvairias užduotis, bet tai nesutrukdė mums pamatyti daug įspūdingų ir netgi juokingų gyvūnų. Manau, kad visiems labiausiai patiko poliarinis lokys ir du jo jaunikliai, kuriuos teko pamatyti iš labai arti. Pamokos zoologijos sode prabėgo labai greitai, kai kas net išmoko skaityti žemėlapį.

Po pamokų zoologijos sode vykome į Rostoko centrą, kuriame pilna gyvybės. Ten turėjome šiek tiek laiko pasivaikščioti (miestas labai jaukus ir gražus) – ir tai buvo mūsų ilgoji pertrauka, nes vėliau greituoju traukiniu vykome į Warnemunde prie Baltijos jūros, kur saulei besileidžiant vyko šokių pamoka.

Mūsų šokis buvo skirtas Ukrainai. Kadangi pamoka vyko paplūdimyje, sulaukėme ir aplodismentų. Įsiamžinome ir smėlio pilnais batais keliavome hostelio, kur buvome įsikūrę, link.

Grįžę turėjome technologijų pamoką – patys kepėme picas. Įgūdžiai, įgyti technologijų pamokose mokykloje, labai pravertė tiek ruošiant maistą, tiek ir po vakarienės tvarkant virtuvę. Nors reikėtų prisipažinti, kad didžioji darbo dalis virtuvėje teko 7b klasės auklėtojai Rimantei Vargalienei. Už tai jai „ačiū“.

Kitą rytą pajudėjome pagrindinio tikslo Berlyno link. Ten mūsų laukė gan įdomus nuotykis (važiavome metro, daugeliui mokinių tai buvo pirmas kartas), kuris labiausiai gąsdino mus lydinčias mokytojas. Ne, mokytojos nebijojo važiuoti metro, nes tai joms nebuvo naujiena – jos labiausiai bijojo, kad mes nepasiklystume, kad išliptume toje stotelėje, kur reikia. Pasiklydusių nebuvo nė vieno!

Labai nustebome metro traukinio greičiu, nes Berlyno centre atsidūrėme labai greitai.

Čia vyko istorijos pamoka apie šaltąjį karą. Savo akimis pamatėme sienos, kuri šaltojo karo metu Berlyną skyrė į rytus ir vakarus, fragmentą. Sužinojome, ką ta siena reiškė rytų Berlyno gyventojams. Aplankėme vietą, kur 1961 m. vos neprasidėjo trečiasis pasaulinis karas. Pabuvojome ir prie žymiųjų Brandenburgo vartų, matėme ir Rusijos ambasadą, kuri šiuo metu saugoma gausių policijos pajegų, nes bijoma išpuolių dėl Rusijos pradėto karo Ukrainoje. Už įdomią ir įsimintiną istorijos pamoką dėkojame mokytojai Laimai Filomenai Jonaitienei.

Kad ir kaip patiko Berlynas ir visa kelionė, teko leistis namų link. Naktį praleidome Lenkijos ir Vokietijos pasienyje esančiame hotelyje, o ryte, keliaudami namo, baigėme atlikti mokytojų paskirtas užduotis ir pradėjome taikytis su faktu, kad kitas pamokas teks lankyti mokykloje. Tiesa, buvo skirti namų darbai iš lietuvių kalbos: parašyti kelionės įspūdžius.

Šią kelionę prisiminsime ilgam. Su visais mūsų mokymosi kitose erdvėse įspūdžiais galite susipažinti paspaudę šią nuorodą:

Ieva Mikalauskaitė, 7b klasė

Rimantė Vargalienė, matematikos mokytoja ir 7b klasės auklėtoja

Jūratė Sutkuvienė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja