Ar mėgstate žiūrėti į dangų ir stebėti debesis, o juose įžiūrėti įvairias figūras?Ar pastebėjote, kokie skirtingi jie būna – liūtiniai, plunksniniai, kamuoliniai, sluoksniniai… Vieni primena plaukiančius laivus, kiti – pilis, o treti – fejerverkus…Per dailės pamoką 2d klasės vaikai sužinojo, kad M.K. Čiurlionis mėgdavo stebėti debesis, o jų įkvėptas – kurti paveikslus.Susipažinę su triptiku „Karalaičio kelionė“, išėjo į mokyklos kiemą stebėti debesų. Kilo daugybė klausimų: ką primena debesies forma – dėmę ar liniją, kiek matyti spalvų, kodėl jos skirtingai apšviestos ir ko tikėtis iš šio debesies – giedros, lietaus ar rudeninės liūties?Antrokai kūrė savo „Debesies kelionę“, kurią sujungė į bendrą klasės paveikslą…Tiesa, ar žinote, kaip susidaro debesys? 2d – taip, nes atliko STEAM bandymą „Kaip susidaro debesys?” .Pradinių klasių mokytoja K. Vertelienė
PAMOKŲ LAIKAS
MES ŽINIASKLAIDOJE
STEAM VEIKLOS
Šiaulių „Juventos“ progimnazija
Pagalba