TAMO DIENYNAS  0667 19366
Kodas Juridinių asmenų registre: 190532139

Ekskursija į Nidą

2022 m. rugsėjo 2 d. 7a klasė važiavo į savo pirmąją ,septintokišką ekskursiją. Kelionės pradžioje iš matematikos mokytojos visi mokiniai gavo užduočių lapus. Užduočių buvo nemažai, bet kiekviena iš jų skatino sužinoti naujų faktų.

Po beveik trijų valandų kelionės atvykome į Nida, kuri mus pasitiko su lietumi. Bet oras pagerėjo ir pasirodė ir saulė.

Pirmiausia aplankėme Preilos kopą. Sovietmečiu ant šios kopos mėgdavo tapyti dailininkai, todėl tarp preiliškių prigijo ir antras jos vardas – Menininkų kalnelis.

Užlipę mediniais laipteliai, pasiekėme kopos viršūnę (53 m). Čia atsivėrė nuostabus vaizdas į marias ir jūrą. Grįžę į autobusą, pradėjome atlikinėti užduotis.

Vėliau vykome į Parnidžio kopą – vieną iš aukščiausių smėlio kopų Europoje. Kopa iškilusi 52 m virš jūros lygio. Vietiniai gyventojai mano, kad kopos pavadinimas kilęs nuo frazės „perėjusi per Nidą“, nes kopa kažkada kelis kartus „perkeliaudavo“ per Nidos gyvenvietę.

Prieš grįžtant į Šiaulius, aplankėme netoli Juodkrantės esančias Mirusias kopas. Mirusios kopos tai pat turi antrą pavadinimą „Pilkosios kopos“, kilusį iš kopose vyraujančios augalijos spalvos.

Palydėję į jūrą saulę, pajudėjome link namų. Baigdami atlikti užduotis, aptarinėjome, kas iš matytų vaizdų paliko didžiausią įspūdį.

Dieną praleidome linksmai ir naudingai, papildę žinių bagažą.

A. Vitkauskaitė, 7a klasė

***

Nida – vienas populiariausių Lietuvos kurortų, kurį kasmet aplanko keli šimtai tūkstančių turistų ne tik iš Lietuvos, bet ir viso pasaulio. Labai smagu, kad Nidoje apsilankėme ir mes – 7b, 8b ir 8d klasių mokiniai ir mokytojos.

Prieš pradedant kelionę po Nidą, turėjome persikelti keltu ir tik tada prasidėjo mūsų visos dienos nuotykis.

Pirmoji stotelė buvo Juodkrantė. Čia kopėme į Raganų kalną, kuriame apžiūrėjome unikalias Raganų ir kitų tautosakos herojų medines skulptūras.

Antroji stotelę – Parnidžio kopos, kuriose radome Neringos krėslą (2014 m.), vaizduojantį milžinės Neringos legendą. Aplankę kormoranų nuniokotą mišką, vakarą praleidome prie jūros.

Nors ir rudenėjanti, Nida ir visa kelionė bendraklasiams paliko įspūdį, leidusi trumpam sugrįžti į vasarą.