Ar gebame atpažinti, įvardyti skirtingas savo emocijas, būsenas? Ar emocijos, jausmai ,,turi“ spalvą? Kaip emocinėmis sąvokomis galima apibūdinti E. Munko, K. Mone, K. Haringo kūrinius? Į šiuos klausimus dailės pamokoje gilinosi, diskutavo šeštokai ir Erasmus+ projekto svečiai – moksleiviai iš Prancūzijos. Išsiaiškinę, kad meno kalba – vienas iš būdų išreikšti savo jausmus, būseną, mokiniai grupėse kūrė asambliažus pasirinkta tema. Nuo idėjos – iki vaizdo, naudojant įvairias medžiagas: iškarpas, kasdienius daiktus, žaisliukus, piešinius ir tai, ką galima rasti savo kuprinėje…Mokiniai, kartu ieškodami sprendimo, ne tik įvaizdino temą, dar sukūrė trumpą savo darbo aprašymą. Darbus fotografavo, sudėjo į interaktyvų Padlet stendą ir trumpai pristatė. Rezultatai – nuotraukose.Už pagalbą vertėjaujant dėkoju 6a kl. mokiniui Vytautui.Dailės mokytoja A. Lendzbergienė
PAMOKŲ LAIKAS
MES ŽINIASKLAIDOJE
STEAM VEIKLOS
Šiaulių „Juventos“ progimnazija
Pagalba