,,Žmogaus širdis planuoja savo kelią, bet Viešpats nukreipia jo žingsnius“ (Pat 16,9) – šiais Šventojo Rašto žodžiais pradėtas integruotas dorinio ugdymo, anglų kalbos, technologijų ir muzikos
projektas ,,Svajonių link“.
Per dorinio ugdymo pamokas, 5-8 klasių mokiniai analizavo ir aptarė Šventojo Rašto, įvairių autorių mintis apie svajones.
Vaikai mokėsi svajoti: kaip, kokioje aplinkoje norėtų gyventi dabar ir ateityje, kokios vertybės dominuotų, kaip leistų laisvalaikį ir kt.
Juventiečiai atliko įvairias užduotis: piešė dabartinio ,,Gyvenimo ratą“, kūrė savo „Svajonių žemėlapį”.
„Svajonių žemėlapis“ – tai spalvotas svajonių gyvenimas, kurį sudaro šeima, draugai, darbas, laisvalaikis, finansai, asmeninis (dvasinis) tobulėjimas, fizinė aplinka ir sveikata.
Baigę praktines užduotis, vaikai kūrė margaspalvius ,,Svajonių aitvarus“, kad laimės ir dangaus užtektų visiems. Ant aitvarų užrašė savo svajones.
Per technologijų pamokas mokiniai gamino ,,Svajonių dėžutes“, kurias (kartu su užrašytomis svajonėmis per dorinio ugdymo pamokas) išsineš prisiminimui, baigę mūsų mokyklą.
Per muzikos pamokas mokiniai mokėsi žodžius ir dainavo dainą ,,Kol kartu“, kurią atlieka L. Adomaitis ir G. Paškevičius.
Per anglų kalbos pamokas septintokai turėjo sugalvoti ir suskirstyti svajones į kategorijas. Įdomu, jog vieni mokiniai išskyrė asmenines ir viešąsias svajones, kiti – skaitmenines, materialines ir dvasines.
Aštuntokai mąstė apie dar neegzistuojančius svajonių darbus, pavyzdžiui: ,,Drugelių vertintojas“, ,,Pastatų stebėtojas“ ir kt. Diskutavo, ar norimas darbas gali būti svajone.
„Paukščiai turi sparnus, bet neturi svajonių. Žmonės turi svajones, bet neturi sparnų. Tačiau mes galime gyventi taip, kad mūsų svajonės turėtų sparnus” (autorius nežinomas).
Dorinio ugdymo mokytojos L. Skyrienė ir R. Linkevičienė Technologijų mokytojos I. Šatkauskienė ir D. Daukšienė
Anglų kalbos mokytoja Ž. Leinartienė
Muzikos mokytoja L. Stankuvienė
PAMOKŲ LAIKAS
MES ŽINIASKLAIDOJE
STEAM VEIKLOS
Šiaulių „Juventos“ progimnazija
Pagalba